samedi 2 avril 2011

Պատրիսիա Կաասը բացում է իր հոգին

Օրերս հրատարակվեց 44 տարեկան երգչուհու "Ստվերը իմ ձայնի" գիրքը:

"Գրելու ցանկություն արթնացավ վերջերս: Վերջապես քաջություն ունեցա պատմելու իմ մասին, բացել հոգուս բոլոր գաղտնիքները: Սա նաև թերապիայի նման մի բան է, պատմել ինքդ քեզանից: Երկար ժամանակ ինքս ինձ չեմ սիրել, այսօր ասում եմ, լսի'ր, իրոք դու լավ երգչուհի ես: Ես սիրում էի մենակ մնալ ինքս ինձ հետ, բազմոցիս վրա, գիրքս հրատարակելուց հետո սկսեցի հաճախել հոգեբանին, սկսեցի կյանքի մասին մտածել միայն դրականորեն":

Առաջին սիրո հիասթափությունը զգացել է պատանի ժամանակ, երբ ընկերը ավտոկանգառում ծեծում է նրան: Մեծ ցավ է զգացել մորը հրաժեշտ տալուց:
90 ական թվականներին , հայտնի դառնալուց հետո սկսվում են նրա մղձավանջները:
Մի մանյակ սկսում է հետապնդել նրան, փոստով ուղարկում է երգչուհուն տարբեր սարսափելի տեսարաններ:
" Երկու տարի հանգիստ չէի կարող քնել, գիշերները մղձավանջների մեջ էի" գրում է երգչուհին :
Ոչ մի երաժշտական կրթություն չունենալով հանդերձ Պատրիսիա Կաասը վաճառում է 16 միլիոն ալբոմ:
"Այո, անպտղությունը տանջում է ինձ, այսպիսի ճակատագիրը անարդար եմ համարում ,
բայց դե ինչ արած, Ալեն Դելոնը մի անգամ ասեց " Շատերս մեր հռչակի գինը մենակությամբ ենք վճարում, ինչ արած":

Եթե ես գեյ սրճարաններ եմ հաճախում, դա չի նշանակում որ հոմո եմ, ուղղակի
հոմոներին շատ եմ սիրում, շատ ընկերներ ունեմ նրանց մեջ:
Մենակությանդ հետ բարեկամություն անել չես կարող, չէ, ես չեմ մտածում կյանքս վերջացնել Դալիդայի նման, ես սիրում եմ լույսը, ու կգնամ դեպի լույսը:

Ես կարծում եմ, եթե երջանիկ կյանք ունենայի, վատ կերգեյի:
Դժբախտությունը հատուկ շեշտ է դնում ձայնիդ վրա, այն դարձնում անկեղծ և ավելի զգացմունքային" ասում է երգչուհին::

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire