samedi 1 mai 2010

Կեցցե Մայիսի 1-ը, "Աշխատավորա-Հովտաշուշանի" օրը





Այսօր Ֆրանսիայում աշխատանքի, աշխատավորների տոն է և ոչ աշխատանքային օր :
Միայն այսօր, Մայիսի մեկին, բոլորին, բոլորին թուլատրվում է վաճառել ծաղիկներ որտեղ պատահի, առանց հարկ վճարելու:
Ըստ ավանդույթի, այսօր պետք է նվիրել Հովտաշուշաների մի փունջ այն մարդուն ում սիրում եք: Հովտաշուշանները որպես գարնան ավետաբերներ, երջանկության ծաղիկներ են հանդիսանում և բերում են երջանկություն նրան, ում նվիրում եք հենց Մայիսի մեկին :



Այսօր
չգիտեմ ինչ է կատարվում հետս, ուզում եմ բանաստեղծություն հորինել...


Մայիսի 1 է
ու ես քեզ բերում եմ հովտաշուշաններ
մի քանի հատ երջանկության ծաղիկներ
հիմա այն քո ձեռքերի մեջ է, երջանկությունը
հովտաշուշանները հոտավետ,
այս փոքրիկ ծաղիկները
ինձ հիշեցնում են մի գեղեցիկ դեմք ,
հաճելի ժպիտ,
բնության պարգև:
Ծաղիկներ երջանկության, հավաքած դաշտերից
սարերից, ձորերից
Ես քեզ նվիրում եմ լույս
առավոտյան թարմ զեփյուռ,
ծաղիկներ գարնանային...
Հովտաշուշաններ

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire