mardi 9 novembre 2010

Ալեն Դելոնը 75 տարեկան է


Տարօրինակ վիճակ է, չեմ հասկանում ինչ է կատարվում ինձ հետ , այս երեկո ես քեզ նայում եմ ինչպես առաջին անգամ
-նորից բառեր...անընդհատ բառեր... միանման բառեր...
- էլ չգիտեմ ինչպես քեզ ասել ...
-ոչինչ էլ չկա...բացի բառերից..
-բայց դու այն գեղեցիկ սիրո պատմությունն ես ... որը ես քեզ կասեմ միշտ.. ....
-հեշտագին բառեր...փխրուն բառեր..չափազանց լավ էր...
- դու երեկվանն ես...դու վաղվանն ես... չափազանց լավն ես.... միշտ..իմ միակ ճշմարտությունը..
-Բայց վերջացան երազելու ժամանակները, հիշողությունները թառամում են երբ մոռացվում են...
-դու նման ես քամու, որի միջոցով... երգում են ջութակները և տարածում հեռուներում վարդերի բույրը ....
-կարամել...կոնֆետներ....շոկոլադ...
-այս րոպեին ես քեզ չեմ հասկանում.. ...
-շնորհակալություն, ոչ ինձ համար .. դու կարող ես դրանք նվիրել մեկ ուրիշին.. ով սիրում է քամի և վարդերի բույրը ... գեղեցիկ, քաղցր բառերը իմ բերանում են, բայց երբեք սրտիս վրա.. ....նորից խոսքեր... խոսքեր...խոսքեր...խոսքեր...
-լսիր ինձ..
-խոսքեր..խոսքեր...խոսքեր...
-խնդրում եմ.
-խոսքեր...խոսքեր...խոսքեր...
-ազնիվ խոսք...
-խոսքեր...խոսքեր....խոսքեր..խոսքեր..խոսքեր..
նորից ու նորից խոսքեր որ դու տալիս ես քամուն...
-ահա իմ բախտն է քեզ հետ խոսում.. խոսում է..ինչպես առաջին անգամ...
-նորից խոսքեր...աննդհատ խոսքեր.. նույն խոսքերը...
-ինչպես կցանկանայի, որ դու ինձ հասկանայիր.. ...
-միայն խոսքեր են....
-լսիր ինձ գոնե մի անգամ... ....
-հրաշալի խոսքեր, խորամանկ խոսքեր, որոնք սուտ են..
-դու իմ երազն ես.. ......
-ինպիսի սուտ..
-իմ միակ մտորումներն ես և իմ միակ հույսը ......
-երբ սկսում ես ...վերջանալ չկա մի քիչ հանգիստ մնալ եմ ուզում .. ..
-դու ինձ համար այն միակ երաժշտությունն ես.. որը պարեցնում է աստղերին ավազաթմբերի վրա .....
-կարամել, կոնֆետներ և շոկոլատներ...
-եթե դու գոյություն չունենայիր ես քեզ կհնարեյի.. ....
-շնորհակալություն բայց ոչ ինձ համար......... դու կարող ես դրանք նվիրել մեկ ուրիշին....ով սիրում է աստղեր ավազաթմբերի վրա .......հրաշալի ,քախցր խոսքերը իմ բերանում են բայց ոչ սրտիս վրա..
-նորից մի բառ..նորից մի խոսք...
-խոսքեր,...խոսքեր ....խոսքեր..
-լսիր ինձ.....
-խոսքեր.... խոսքեր խոսքեր...
-խնդրում եմ..
-խոսքեր... խոսքեր.... խոսքեր....
-ազնիվ խոսք.....
-խոսքեր..խոսքեր.... խոսքեր.... նորից խոսքեր, որ դու քամուն ես տալիս...
-ինչ գեղեցկուհի ես դու...
-խոսքեր են..խոսքեր են..խոսքեր.....
-գեղեցկուհի ես դու.......
-խոսքեր..... խոսքեր..... որ քամուն ես տալիս

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire