jeudi 4 novembre 2010

Պիեռ Կարդեն

Նրա անունը վաղուց սիմվոլ է դարձել էլեգանսի և շքեղության:
88 տարեկան է, բայց ունի երիտասարդի առույգություն:
Բիզնեսմեն է, կուտուղյե, սեփականատեր բազմաթիվ ռեստորանների , լյուքս հաստատությունների, Վենեցիայում գտնվող Կազանովայի պալատների:
Նրա ծնողները Ֆրանսիա են գաղթել Վենեցիայից: Սկզբում, ինչպես շատ գաղթականներ, ապրել են կարիքների մեջ:

"Ապրում էի Վիշի քաղաքում, ութը ամիս աշխատել եմ կար ու ձև անող, հետո կարմիր խաչում հաշվապահ եմ եղել:
Մի ընկեր ունեի, մեդիում էր, մի անգամ հարցրեցի թե ծանոթներ չու՞նի Փարիզում գնամ մոտը աշխատեմ, ասեց ունեմ և ուղարկեց պարոն Վալտների մոտ, գուշակելով ինձ մեծ հաջողություններ:
Գնացի Փարիզ գտա Վալտներին: Նա էլ ինձ ուղարկեց իր ընկեր Պաքենի մոտ, ով այդ ժամանակ մեծ կուտուղյե էր:
Նրա մոտ էլ սովորեցի հիմնականը: Բախտս բերեց, հանդիպեցի Կոկտոյի հետ, շորեր կարեցի նրա ֆիլմի համար: Մի տարի հետո էլ հանդիպեցի Դիորին, ով ուզում էր իր սեփական արտադրությունը բացել, ես եղա նրա առաջին աշխատողը:
Հենց այդտեղից էլ սկսվեց իմ իսկական կարիերան:
Առաջինն էի, որ անուն ազգանունս գրեցի ստեղծածս շորերի վրա, առաջ այդպիսի բան չէին անում, ես ազատ շունչ տվեցի նորաձևությանը:
Շատ նորաձեվության տներ փակվեցին: Միայն ես եմ, որ չվաճառեցի ազգանունս:
Տալիս եմ լիցենզիա շատ շատերի, դա միջազգային փայլ է տալիս իմ անվանը:
Ամեն օր մտնում եմ աշխատասենյակս ու նկարում: Բավական է ունենաս վառ երևակայություն և աշխատասիրություն, շատ բաների կհասնես,- ասում է Պիեռ Կարդենը:


ՓԱՐԻԶ Նորաձևության շքերթ Պիեռ Կարդեն "Գարուն - Ամառ 2011"

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire